Som selvstændig, er jeg altid på udkig efter bedre systemer eller løsninger, der kan effektivisere den daglig drift. Jeg er igang med at udvide vores ejendomsportefølje, og det betyder endnu en tilføjelse af flere administrative opgaver i hverdagen. Jeg har længe savnet et system, der gør det let og overskueligt at holde et overblik over de diverse projekter. Men også et system, der gør hverdagen lettere for vores kunder. Det er jo trods alt det vigtigste.
En løsning, der effektivisere driften
Jeg var, i forbindelse med en forretningsrejse til Island, blevet introduceret til Main Manager. Virksomhedens forretningsmodel, er bygget op omkring effektivisering af driften hos virksomheder via deres platform. Derudover er deres platform en af de mest fleksibel i hele Skandinavien. Mødet med Main Manager, var den perfekte timing for os.
Jeg blev meget hurtigt tiltalt af deres facility management system, der gør livet en del lettere og billigere for os erhvervsdrivende. Management systemet, er bare et af Main Managers mange ad-on moduler. En tilføjelse af deres løsning, har været med til at effektivisere driften. En stor og værd at nævne side bonus ved implementeringen af deres system, er tidsoptimeringen. Ved at spare en masse tid i forhold til håndtering af diverse opgaver, som dokumentering og økonomistyringen, så har vi kunne spare en del penge. Penge, som vi herefter kan geninvestere i virksomheden, eller bruges til udvidelse af vores ejendomsportefølje.
Udnyt tiden bedre med et management system
Jeg har kun rosende ord til Main Manager, og deres produkt. Virksomheden har virkelig formået, via deres platform, at gøre livet lettere for erhvervsdrivende, som os. Vi er en stor virksomhed med intentioner om udvidelse af vores ejendomsportefølje. Det er derfor essentielt for os, at vi udnytter vores tid og penge helt rigtigt. Med implementering af Main Manager’s modul, kan vi nu bruge tiden på andre vigtige driftsopgaver. Ved at udnytte tiden rigtigt, kan vi på den måde også spare en del penge.
En god løsning for dine kunder
Udover at være et fremragende og fleksibelt optimeringsværktøj for os, så har Main Manager også gjort livet lettere for alle vores kunder. Platformen, er både nemt og intuitivt at bruge for vores kunder. Brugervenlighed i facility management systemet, er noget af det, som giver mest værdi for både os og vores kunder. I den sidste ende, så er kundetilfredsheden det vigtigste, og også det der driver og gør vores virksomhed succesfuld.
Et system, der fungerer for alle
Det gode ved Main Manager, er at deres løsninger ikke kun henvender sig til ejendomsselskaber, som os. Om du er en lille, mellemstor eller stor virksomhed, så kan du også få gavn af deres produkt. Vi kan helt klart anbefale deres smarte platform til alle de virksomheder og erhvervsdrivende, der ønsker en effektivisering af driften. Du får et produkt, der ikke kun optimerer driften, men også din tid og penge.