Af og til kan det være svært at vide præcis hvad det egentlig er konsulenter går rundt og laver. Det er dog kun tilfældet hvis de ikke formår at beskrive det de laver godt. Kigger man for eksempel på de konsulenter, der er på sitet https://automize.dk/ så vil man lægge mærke til, at deres kompetencer er beskrevet. Her kan man gå ind og se præcis hvad det er for opgaver disse konsulenter kan løse. Derfor er automize da også et af de steder, som er mest populære når det kommer til at finde konsulenter. Selvom alle konsulenterne er vidt forskellige hos automize.dk er der dog visse ting de har til fælles. Der er nemlig ikke en eneste i den virksomhed, som ikke har godt styr på it. Det skyldes, at de alle sammen er it-konsulenter. Det betyder dog langt fra, at de løser de samme opgaver. Snarere betyder det, at de alle sammen har det til fælles, at de måske har en baggrund med forskellige former for it. Uanset hvilket aspekt af it du skal have hjælp til kan du finde god hjælp hos automize.dk, som står klar til at hjælpe dig .
Automize tilbyder både support og drift
Det er ikke kun én type af it-opgaver, som du kan få hjælp til at automize. Det er nemlig en virksomhed, som har rigtig mange typer af opgaver. En af de ting, som man kan være sikker på er, at support er en opgave som de kan være med til at løse. Det vil sige, at hvis man for eksempel har et it-system, som kan drille lidt så kan de være behjælpelige hos automize.dk. Det er forskelligt hvordan folk vælger at sætte supporten op. Meget ofte vil det være sådan, at hvis der er noget man ikke kan finde ud af så skal man udfylde en formular. Denne formular bliver sendt ind til den givne it-konsulent. Dernæst vil han eller hun se på formularen og se om problemet kan løses.
Når en it-konsulent fra automize har vurderet, hvorvidt opgaven kan løses vil han eller hun normalt svare ved hjælp af samme system. Det vil sige, at man normalt kommunikerer skriftligt i forbindelse med it-support. Automize har været i branchen i mange år og ved hvad der fungerer. Efter mange år har de således fundet ud af, at det at have en skriftlig kommunikation er en god ting. Det gør det også nemmere hvis man skal gå tilbage i tiden. Det kan være, at der opstår tvivl om hvad der blev sagt og aftalt på et tidspunkt. Har man hele samtalen på mail kan man blot gå tilbage og læse dem og på den måde opklare eventuelle misforståelser.
Automize.dk hjælper både store og små
Er man en lille virksomhed kan det af og til godt være svært at finde et firma, som kan være behjælpelig med drift og support. Det skyldes slet og ret, at et konsulentfirma får mere ud af at supportere de store virksomheder. Finder man et sted som automize vil man dog finde ud af, at det slet ikke er et problem, at man ikke har den samme volumen, som de store virksomheder.
Automize.dk mener nemlig, at også de små virksomheder skal have mulighed for at få den support de fortjener. Uanset om det handler om support eller drift står automize således klar til at hjælpe virksomheder af meget varierende størrelser. Også for både private og offentlige institutioner kan de være behjælpelige. Det kræver en stor indsigt og viden at supportere så vidt forskellige virksomheder. For deres behov varierer meget og det er en ting, som man som konsulent skal have styr på.